Минулого тижня легальні організатори азартних ігор і Всеукраїнська Рада гемблінгу (Ukrainian Gambling Council) підписали Меморандум про рекламу азартних ігор в якому виклали основні принципи ведення рекламної кампанії і взяли на себе зобов'язання їх дотримуватися.
Однак, в UGC заявили, що на сьогоднішній день виникли певні проблеми з деякими легальними операторами азартних ігор, що стосуються "джентльменської поведінки в мережі Інтернет".
Інформацію про це Всеукраїнська Рада Гемблінгу розмістила на своїй сторінці в facebook.
Йдеться про один з пунктів Меморандуму, згідно з яким кожна зі Сторін повинна утримуватися від переманювання трафіку і "недобросовісного" використання торгових марок.
У разі виникнення подібного інциденту учасники домовилися вирішувати всі питання шляхом проведення переговорів.
У зв'язку з цим UGC закликає представників компаній, які порушують конституційні принципи розвитку конкуренції, до діалогу.
Правда, самі компанії-порушники в UGC не називають.
У Ukrainian Gambling Council висловили впевненість в тому, що порушникам потрібно змінити свої підходи до роботи, оскільки це підриває всі досягнення в легалізації грального бізнесу.
Нагадаємо, що Меморандум про рекламу азартних ігор підписали 19 жовтня 11 легальних операторів грального бізнесу. Підписанти домовилися, що документ буде діяти до 31 грудня 2025 року, а його утримувачем буде Всеукраїнська Рада Гемблінгу.