Прийнято вважати, для того, щоб почати гральний бізнес досить заплатити за ліцензію на ведення гральної діяльності. До речі, ці суми досить немаленькі. Однак ці платежі становлять лише десяту частину від усіх витрат, не виключаючи податкові, які здійснюються організаторами азартних ігор для створення та функціонування грального бізнесу.
Економіст Віктор Скаршевський у своєму блозі розповів, на що витрачає кошти легальний оператор азартних ігор.
Економіст виділяє 15 видів послуг, які фінансуються організаторами азартних ігор для запуску грального закладу.
Серед них:
- Наймання бізнес-консультантів, якщо йдеться про іноземні компанії.
- Наймання юристів для оформлення повного пакету документів для отримання ліцензії.
- Наймання персоналу в свою компанію. Зазвичай використовуються рекрутингові агенції.
- Укладання договору на оренду приміщення та орендні платежі готелю, де розміщується гральний заклад.
- Витрати на ремонт приміщення в готелі, щоб стати претендентом на отримання ліцензії.
- Після отримання ліцензії, закупівля грального обладнання.
- Налагодження програмного забезпечення (внутрішньої онлайн системи).
- Фінансування маркетингових рекламних кампаній.
- Фінансування PR-кампаній, спрямованих на підвищення впізнаваності бренду.
- Спонсорські контракти, що особливо стосуються розвитку спорту.
- Навчання персоналу, закупівля форми для співробітників.
- Проведення масштабних заходів, присвячених відкриттю закладу чи популяризації грального бізнесу.
- Фінансування благодійної діяльності гемблінгових компаній.
Нерідко оператори азартних ігор беруть участь у "покращенні інфраструктури міст, де розміщуються наземні гральні заклади". Ще одна з необхідних умов витрат - фінансування програм соціальної відповідальності.
Віктор Скаршевський наголошує, що це далеко неповний перелік витрат, які несе легальний організатор азартних ігор під час запуску бізнесу.
Таким чином, гемблінг охоплює багато різних сфер, робить висновок економіст.