RU  UA

Субота, 23 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.00
НБУ:USD  41.00

КРАІЛ представила інтерактивну карту та прозвітувала про роботу зі зверненнями громадян

На сайті Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей з'явилася інтерактивна карта організаторів азартних ігор, на якій кожен бажаючий може переглянути кількість гральних закладів як в Україні, так і в кожному місті окремо.

Правда працює карта поки тільки в тестовому режимі, йдеться на офіційній сторінці КРАІЛ в Фейсбук.

В інтерфейсі містяться фільтри для спрощеного пошуку закладу, активне посилання на форму повідомлення про порушення у сфері азартних ігор, статистику звернень. Також є посилання на реєстри та списки.

Інтерактивна карта доопрацьовуватиметься. Щодо функціонування цього проекту, КРАЇЛ просить небайдужих громадян звертатися електронною поштою.

Відомо, що раніше в КРАІЛ було створено безкоштовну телефонну "гарячу лінію" для отримання повідомлень про порушення у сфері азартних ігор, надання довідкової допомоги громадянам, а також прийняття звернень громадян, які звертаються в телефонному режимі з питань, що стосуються діяльності Регулятора.

Так ось, за 10 місяців поточного року "гарячою лінією" прийнято та опрацьовано 3 275 звернень. Зокрема, протягом жовтня 2021 року прийнято 211 телефонних дзвінків, з них 67 з питань застосування норм законодавства у сфері державного регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор та лотерей.

Також за звітний період до КРАІЛ надійшло: 247 звернень громадян відповідно до Закону про звернення, у тому числі 135 електронних звернень та 44 заяви про обмеження/самообмеження; а також 130 листів від суб'єктів господарювання, інститутів громадянського суспільства та запитів на інформацію, опрацьованих за участю Управління захисту прав громадян.

Серед звернень громадян, які надійшли до КРАІЛ, 229 (92,71% від загальної кількості) складають заяви, 18 (7,29%) – скарги.

До КРАІЛ зазначають, що індивідуальних звернень громадян надійшло 246 (99,59%) від загальної кількості), колективних – 1 (00,41%).

Найбільше звернень надійшло із Київської, Дніпропетровської, Вінницької, Івано-Франківської, Херсонської, Запорізької та Харківської областей.

Найменше звернень надійшло з Волинської, Львівської, Закарпатської, Кіровоградської та Миколаївської областей.

Версія для друку
Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter
Розділ: Фортуна
Теги: