Меморандум з реклами азартних ігор між операторами грального бізнесу може викликати лише сміх, оскільки ринок явно буде намагатися створити для себе, а потім "вибити" у регулятора найбільш комфортні умови в цьому питанні, вважає експерт в сфері GR, публічних комунікацій та грального ринку Микита Бондарєв .
Про це він написав на своїй сторінці в Facebook.
"Саморегуляція - це прекрасно, звичайно ж. Але в даному випадку ми маємо справу з ситуацією, коли регулятор зайнятий незрозуміло чим - і ринок йому, в результаті, принесе максимально зручні для себе правила. У сфері, яка повинна перебувати під жорстким контролем держави. І, в результаті, регулятор, швидше за все, це проковтне", - вважає експерт.
Бондарєв також зазначив, що в питаннях, які стосуються регулювання реклами, операторам азартних ігор добре б навчиться дотримуватися існуючих правил, а не придумувати власні.
"Джентельменська угода" між учасниками ринку в тому питанні, яке відноситься до державного регулювання - це феєрично смішно... Не менш потішні заяви, типу: "Неможливо детально прописати в законодавстві, навіть на рівні підзаконних актів, дорожню карту і правозастосування тих чи інших норм про рекламу"... Стаття 22-1 ЗУ "Про рекламу" для кого написана була? Незрозуміло вам там щось - звертайтеся куди належить за роз'ясненнями. Але ні! Ми тут САМІ придумали, як якусь норму закону трактувати! Ви суд? Або регулятор? Зрозуміло, що там є норми, які вимагають роз'яснення. Але ви, хоча б, те, що пояснювати не треба, виконувати почніть", - підкреслив експерт.
Як раніше писав "Апостроф.Фортуна", одна з асоціацій українського грального бізнесу, UGC, заявила про намір оперативно виробити кодекс правил між операторами для соціально відповідальної реклами. "Білим" операторам не можна падати на рівень мислення нелегалів. Якщо постійно хитрувати, і кидати державі виклик по типу "доведіть, що я порушив", то повірте рано чи пізно, державна влада всім і все доводить, навіть тим, хто вважав себе за небожителя", - наголошується в заяві глави UGC Антона Кучухідзе.