Документ стане основою для організаторів азартних ігор в рекламі їх продуктів і послуг.
Як повідомив портал uagc.org.ua, меморандум про рекламу підписано після декількох місяців спільної роботи організаторів азартних ігор, що входять до Всеукраїнської Ради гемблингу (Ukrainian Gambling Council).
Документ розроблений з урахуванням принципів відповідальної гри і соціальної відповідальності грального бізнесу до гравців.
Меморандум підписали 11 ліцензованих організаторів азартних ігор: Parimatch Ukraine, Shangri La Kyiv, Slots City, First, PIN-UP.UA, Cosmolot, "Хвиля 4444", PokerMatch Ukraine, FavBet, GGPoker, VBET.
Ось деякі ключові положення, закріплені в меморандумі:
- Забороняється реклама азартних ігор на радіо і телебаченні, в тому числі за допомогою кабельного, супутникового, IP-телебачення, онлайн-телебачення, мобільного телебачення, цифрового ефірного телебачення та інших засобів передавання сигналу в період з 6-00 до 23-00 годин;
- Забороняється реклама на товарах, призначених переважно для осіб віком до 21-го року;
- Забороняється реклама азартних ігор в місцях проведення розважальних, театрально-концертних, спортивних та інших заходів для осіб, які не досягли 21-річного віку;
- Забороняється розміщення реклами на сайтах, які містять інформацію або матеріали порнографічного характеру, елементи жорстокості, сцен насильства (тортури, приниження честі і гідності, цинізму), вживання наркотичних засобів, закликів до расової або міжнаціональної ворожнечі;
Крім того, в матеріалах які рекламують гральний бізнес повинен використовуватися текст-попередження "Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтесь правил (принципів) відповідальної гри".
Варто відзначити, що меморандум буде діяти до 31 грудня 2025 року, а його утримувачем виступила Всеукраїнська Рада гемблингу.