RU  UA

Субота, 5 квітня
  • НБУ:USD 40.73
  • НБУ:EUR 44.85
НБУ:USD  40.73

КРАІЛ опублікувала інформацію про динаміку звернень на "гарячу лінію" у 2021 році

Комісія з регулювання азартних та лотерей прийняла на телефонній "гарячій лінії" у 2021 році 3921 звернення.

Відповідна інфографіка опублікована на офіційному сайті Регулятора.

Найбільша кількість звернень - 3325 надійшла з Києва та Київської області. На другому рядку Вінницька область -124 звернення. Третім регіоном за зверненнями на гарячу лінію КРАІЛ є Харківська область – 76 звернень. Всього 1 дзвінок у 2021 році надійшов до КРАІЛ з Луганської області.

Найбільша кількість звернень зафіксована у квітні 2021 року – 448. Найменша у жовтні – 221.

Найчастіше – 1969 раз зверталися на лінію за роз'ясненням законодавства. Цікаво, що за весь 2021 рік до КРАІЛ по "гарячій лінії" надійшло всього 26 скарг.

Раніше повідомлялося, що Комісія з регулювання азартних ігор і лотерей надала звіт про свою діяльність і розповіла про плани .

Версія для друку
Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter
Розділ: Фортуна
Теги: