У Нідерландах вже 2 місяці як легалізовані азартні онлайн-ігри, ліцензії в жовтні отриманіпершими 11 операторами. І за цей час кількість реклами гемблінгу збільшилася вдвічі.
За інформацією gamingpost.net, за жовтень-листопад 2020 року в Нідерландах знято понад 170 000 рекламних роликів, присвячених азартним іграм. Цього року за той же період було показано понад 366 тисяч рекламних оголошень. Згідно з дослідженням, 88% всієї реклами азартних ігор розміщують у соціальних мережах та на тематичних вебсайтах.
Зазначається, що після легалізації голландські оператори витратили мільйони євро на рекламні кампанії. Найбільший із них Holland Casino виклав за рекламу 6,4 мільйона євро. Гральні оператори Тото, FairPlayCasino та BataviaCasino витратили на рекламу 4,6; 3,3 та 3,2 мільйона євро відповідно.
Такий сплеск реклами азартних ігор стривожив владу, оскільки це може призвести до збільшення кількості азартних ігор серед людей, схильних до цього.
Представники індустрії азартних ігор Нідерландів пішли назустріч владі країни та погодилися використати код для онлайн-гемблінгу (ROK), який дозволить обмежувати рекламу в мережі.
Зазначається, що спеціальний маркетинговий код дозволить приховувати рекламу з 06:00 до 21:00. Також буде заборонено рекламу на сайтах та сервісах, де понад 25% неповнолітніх. Користувачам молодше 25 років буде заборонено використовувати бонуси, які обмежать до 250 євро.
Такі обмеження, на думку представників гемлінгу, дозволять захистити вразливі групи. Раніше законом було заборонено рекламувати азартні ігри вдень лише на телебаченні.
Як стало відомо, що з новими обмеженнями вже погодилися такі оператори як Holland Casino, FPO Nederland, JOI Gaming, Nederlandse Loterij та ZEbet. Перед тим, як запрацюють обмеження, їх повинен схвалити Фонд рекламного кодексу.
Раніше "Апостроф.Фортуна" писав про те, що на Україну може очікувати епідемія лудоманії як у Грузії.