Рекламу азартних ігор в Україні забороняти не можна, оскільки це не сприятиме розвитку легального гемблінгу. Так вважає експерт аналітичної групи "Левіафан" Микола Мельник.
Свою думку він висловив на сторінках видання "Цензор.нет" .
Як приклад, експерт наводить Молдову та Грузію.
"Наші сусіди з Молдови пішли шляхом повної заборони реклами гемблінгу. Проте з січня 2022 року, коли заборона почала діяти, менше реклами не стало. А в онлайн-секторі реклами стало ще більше і в багатьох випадках вона веде на нелегальні ігрові платформи", – звертає увагу Мельник.
За його словами, щойно зникла реклама легального сектору, цю нішу одразу заповнив нелегальний гемблінг.
Дещо інша ситуація спостерігається в Грузії. У цій країні заборона реклами грального бізнесу набуде чинності 1 березня 2022 року.
"Але єдиний ефект, який поки що досягла Грузія, це розрив спонсорських контрактів між спортивними клубами та беттинговими компаніями. Спорт втратить приблизно 1/3 свого прибутку, а це означає, що незабаром він скотиться до аматорського рівня, і чемпіонат Грузії з футболу зрівняється за рівнем майстерності з чемпіонатом Гібралтару", - зазначає Мельник.
За словами експерта, тотальна заборона реклами не принесла позитиву жодній з країн, які намагалися її запровадити. Щодо України, то, як пише Мельник, вона не повинна повторювати шлях Молдови та Грузії та повністю забороняти рекламу азартних ігор.
"Регуляторна політика має бути виваженою та враховувати інтереси держави, суспільства, бізнесу, а головне реальну ситуацію в країні", – резюмує експерт.
Раніше повідомлялося, що Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей зобов'язала обмежити доступ до п'яти вебсайтів азартних ігор, які провадили діяльність в Україні без ліцензії.