RU  UA

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00

Найбільше реклами гемблінг цього року давав на радіо

Легальні оператори грального бізнесу цього року воліли давати найбільше реклами своїх послуг на радіо.

Як повідомляє thepage.ua, легальний організатор азартних ігор суттєво вплинув на збільшення обсягу реклами на ринку на радіо, обравши один із ключових каналів комунікації з цільовою аудиторією.

Як зазначено у звіті щодо розвитку рекламної сфери в Україні за 2021 рік, який підготувала Всеукраїнська рекламна коаліція, гемблінгові компанії суттєво збільшили свої бюджети на рекламу на радіо.

Вибір гемблінг-операторами саме радіореклами не випадковий. У його основу покладено дослідження радіокомпаній. Так от цими дослідженнями встановлено, що типовим слухачем радіо є чоловік 39 років. На нього саме і спрямована реклама гемблінгу. Оператори азартних ігор вважають такого чоловіка і своєю цільовою аудиторією.

Варто нагадати, що у серпні минулого року було прийнято закон № 768-ІХ "Про державне регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор", який поставив дуже жорсткі вимоги до рекламодавців та виробників реклами.

Закон визначив, де, в який час, на яких майданчиках може бути присутня і якою має бути реклама азартних ігор. Ці зміни були також внесені до 22 статті Закону України "Про рекламу". Враховуючи всі ці вимоги, оператори легального грального бізнесу та ЗМІ змогли налагодити взаємовигідну співпрацю таким чином, що обсяги реклами гемблінгу збільшились усередині законних рамок.

Також було підписано "Меморандум про рекламу", що визначає саморегулювання легальних організаторів азартних ігор.

Раніше повідомлялося, що реклама гемблінга подвоїлася і в Нідерландах, але її відразу почали обмежувати, оскільки влада вважала, що це може призвести до зростання лудоманії серед схильних до неї людей.