RU  UA

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05

В Азербайджані та Молдові заборонили рекламу гемблінгу, а в Грузії операторам збільшили податки

У країнах колишнього Радянського Союзу ввели нові обмеження на азартні ігри.

Як повідомляє gamingpost.net , Грузинська Асоціація Гемблінгу (GGA) оголосила про припинення фінансування спорту через те, що уряд посилив правила азартних ігор.

Прем'єр-міністр Грузії Іраклі Гарібашвілі нещодавно виніс на голосування до парламенту питання щодо збільшення податків для гральних операторів, збільшення вікового ліміту гравців до 25 років, а також про запуск реклами грального бізнесу. Депутати проголосували за законопроект прем'єра по прискореній процедурі і документ 17 грудня вже набув чинності.

Представники грального бізнесу Грузії заявили, що тепер гемблінгу доведеться відмовитися від спонсорських проектів, що, на їхню думку, негативно позначиться на розвитку грузинського спорту.

А ось Національні збори Азербайджану на черговому засіданні, що відбулося 27 грудня, схвалили низку поправок до законів "Про телекомунікації" і "Про рекламу", які забороняють рекламу азартних ігор в країні.

Як повідомили у прес-службі парламенту Азербайджану, у країні заборонили рекламу азартних ігор, проведення яких було заборонено або призупинено законом.

Азартними іграми в Азербайджані вважаються також лотереї, що офіційно працюють. А ось ставки на спорт, які проводяться згідно із законом, не відносять до азартних ігор.

Депутати своїм рішенням зобов'язали операторів та провайдерів зв'язку припиняти організацію та проведення азартних ігор, а також продаж квитків на участь в іграх за допомогою телекомунікаційних послуг. Також уряд заборонив вихід у віртуальне середовище іноземних операторів, які пропонують азартні ігри чи ставки на спорт.

Повну заборону на подібну рекламу, включаючи ставки на спорт та лотереї, запровадив наприкінці листопада і парламент Молдови. Крім того, молдавські парламентарії заборонили організаторам азартних ігор займатися благодійністю та надавати спонсорську допомогу.

Як повідомлялося раніше, легальні українські оператори грального бізнесу цього року давали найбільше реклами своїх послуг на радіо, оскільки вважають слухачів-чоловіків своєю цільовою аудиторією.

Версія для друку
Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter
Розділ: Фортуна
Теги: